POP d Questions~~~

BTW....

If you find the images are interesting enough for you to drop a msg to my messenger, and i didnt reply, which means i'm not at the desk (sorry..) , pls leave me your name and contact via phne,mail,fb,ms or any other media, and i'll hit you back..

Kalau lah korg rase gamba2 kt sini ckop best untuk membuatkan korg nk bermsg ngn aku kt mesengger ini, dan aku plak x reply2, yang menunjukkan aku tidak berada berdekatan laptop ini (maapkan aku), sila lah tinggal kan name dan cemane aku nk kontek balik, phne ke.. mail ke.. facebook ke.. ape2 la.. hihi..

enjoy!!!!! :) thanx for dropping by..

Majlis Pertuanangan Ilie n Habib

Dah lame x update.. been bz la lately.. pfffttt.. pindah umah 3 kali.. shooting 4 kali.. keje melambak2.. adoi ai.. sume tangguh2.. padan muke aku.. haha.. xpe.. atleast, satu da siap.. so, this is majlis bertunang cik li (Ilie) n Habib.. sodap oo masakan N9! hehe.

Versi hitam putih.. sronok juge bermain monochromatic.. much to improve tho.. :|

Kehadiran kanak2 comel ke Majlis juge sgt lah mengundang senyuman di bibir setiap yg hadir.. huhu..


so, next posting is on Perhentian Troopers.. Sudah ade komputer ntok buat vdeo.. hee.. :))

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

L.I.F.E. as it is..

PEOPLE | WEDDING | EVENT | ART | TRAVEL
LIFE PHOTOGRAPHY